LABEL DALAM HURUF

A B D G H I J L M N O P R S T U

BN 787. KITA ‘KAN BERJAYA

BUKU NYANYIAN HKBP

(Ingkon Monang Hita (BL No. 787))

1=C 2/2

1: Kita ‘kan berjaya, kita ‘kan berjaya
Kita pasti ‘kan berjaya

Ref.
Aku dalam iman, pada Tuhan
Kita ‘kan berjaya

2: Dalam kebenaran, dalam kebenaran
Kita pastilah berjaya

Ref.
Aku dalam iman, pada Tuhan
Kita ‘kan berjaya

3: Kristus serta kita, Kristus serta kita
Kita pastilah berjaya

Ref.
Aku dalam iman, pada Tuhan
Kita ‘kan berjaya

4: Kita yang setia, kita yang setia
Kita pastilah berjaya

Ref.
Aku dalam iman, pada Tuhan
Kita ‘kan berjaya

5: Saling mendoakan, saling mendoakan
Kita pastilah berjaya

Ref.
Aku dalam iman, pada Tuhan
Kita ‘kan berjaya

6: Bertolong-tolongan, bertolong-tolongan
Kita pastilah berjaya

Ref.
Aku dalam iman, pada Tuhan
Kita ‘kan berjaya

7: Hidup dalam damai, hidup dalam damai
Mari hidup dalam damai

Ref.
Aku dalam iman, pada Tuhan
Kita hidup damai

No comments:

Post a Comment

Bila anda diberkati dengan artikel di atas dan Suka artikel ini? Klik Like, Tweet atau Share dengan teman Facebook anda:

Dapatkan Lirik Buku Ende dengan memasukkan alamat email, GRATIS:

Delivered by FeedBurner

COMMENT DI FACEBOOK